пʼятницю, 18 листопада 2011 р.

Творчі рядочки про улюблені іграшки

Учні 3-А класу СЗШ №12 м. Білої Церкви продовжують роботу над проектом. Вони дуже старались, адже кожен намагався у своїх рядочках донести до однокласників, що його іграшка найкраща і особлива. Данчук Вова
Моя іграшка - це літак. Мама купила маленький літачок, коли мені був лише один рік. Він був червоно-жовтого кольору. З розповіді мами я дізнався, що грався ним дуже-дуже довго. Літачок зараз вже старенький, зламався. Я і тато вирішили зробити своїми руками новий літак. Батько мене навчив користуватися різними інструментами: електролобзиком, рубанком та пилкою. Я підібрав необхідні матеріали, зробив деталі і ми зібрали літак. Він з дерева, світло - коричневого кольору. Мені він дуже подобається. А назвав я його Д-568. Буква "Де" - це перша буква нашого прізвища. Дві перші цифри - це вік мого батька, а остання - мій вік.

Немає коментарів:

Дописати коментар