пʼятницю, 18 листопада 2011 р.

Творчі рядочки про улюблені іграшки


Агафонов Саша розповідає про свої улюблені іграшки - кораблі

         Я дуже люблю море. Мені подобається спостерігати за кораблями, катерами, човнами. В мене багато іграшок, але найулюбленіші - це кораблі. Особливою романтикою віє від кораблів на вітрилах, тому вони мені подобаються найбільше. Ці іграшки нагадують  морські подорожі під час літніх канікул.
         Я мрію здійснити навколосвітню подорож на власному вітрильнику. Поки ще я будую тільки іграшкові вітрильники, але це вже перший крок до моєї мрії.
  Кішка Мурка Зюмкіної Насті

          В моїй кімнаті є дуже багато іграшок. Всі вони мені подобаються, дорогі і милі. Їх подарували близькі та рідні люди: бабусі і дідусі, тітки та дядечки, мама, тато, хрещені та друзі. Та чомусь серед них є одна найулюбленіша - кішка Мурка. В неї зелені очиці, біленька мордочка та гостренькі вушка. Як тільки я на неї погляну, то відразу зявляється посмішка на обличчі.
           Влітку я дуже любила грати з Муркою, але канікули промайнули так швидко... Досхочу погратися не вистачає часу, але коли я лягаю спати - беру до себе в ліжечко свою улюбленицю. Нам разом сняться солодкі сни.

1 коментар:

  1. Саша, а я в дитинстві теж любила човники і паперові кораблі. Пригадую, що у мене був великий корабель з пластмаси, і я залюбки уявляла собі, що подорожую тим кораблем. А на кораблі я капітан:)))) А ти себе уявляєш капітаном іноді, Саша?
    Настя, а на фото інша іграшка, не Мурка:) А ведмедик:) Відчуваю, що ти любюиш всіх звіряток! І я теж звіряток люблю!!! У мене вдома живе великий папуга!

    ВідповістиВидалити