четвер, 23 лютого 2012 р.

Моїм дітлахам для роздумів...

Притча про дружбу

          Жили - були двоє друзів. І були вони, не розлий вода. Одного разу друзі стали сваритися і раптом один із них вдарив по обличчі іншого. Той, кого вдарили, нічого не сказав, тільки написав на піску: "Сьогодні мій  найкращий друг вдарив мене по обличчі.".
         Після цього вони продовжували свій шлях. По дорозі друзі побачили озеро, а так, як було нестримно спекотно, вирішили скупнутися. І раптом той, якому дали ляпаса, почав тонути, а інший, не роздумуючи, кинувся йому на допомогу і врятував. Коли друзі віддихалися, врятований, написав на камені: "Сьогодні мій найкращий друг врятував моє життя".
          Другий запитав його:
- Мені здається дивним, що коли я тебе образив, ти записав на піску, а коли врятував - викарбовуєш на камені?
Друг йому відповів: 
        - Я думаю, так повинні робити всі. Коли нас образять, потрібно записати на піску, щоб вітри могли це стерти. Але, коли нам роблять будь - що хороше, ми повинні викарбувати це на камені, щоб завжди пам*ятати добро.

Немає коментарів:

Дописати коментар