четвер, 23 лютого 2012 р.

Естафета Чудо - блог


Блог мого класу удостоїли нагородою "Чудо - блог". Ця естафета передається від блогера до блогера. 
Дякую за таку нагороду, передачу естафети Дмитренко Вірі Ярославівні, автору блогу Стрийської загальноосвітньої школи №7. http://uchytelska7.blogspot.com/


 За правилами нагородження потрібно:
• Подякувати тому, хто нагородив, на словах, і розмістити активне посилання на його блог.
• Розмістити на своєму блозі зображення нагороди. 
• Нагородити інші блоги (у кількості 7), які вважаєте гідними.
                                                     • Сповістити номінантів про нагороду в коментарях.
                                                     • Написати 7 повідомлень про себе.

 Отже, 7 блогів, яким я з великим задоволенням і повагою передаю нагороду і естафету!



Мої 7 "таємниць" про себе


Я - вчителька! Я цим горжусь!
Я двічі мама ! Маю доньку й сина.
Мій дім - фортеця й захист в нім!
Я маю друзів - значить я щаслива!
Я хочу жити так, щоб світло скрізь було,
Щоб небайдужим бути до людини.
Щоб радість дарувати всім
І бути гідною донькою України!



Немає коментарів:

Дописати коментар