понеділок, 14 листопада 2011 р.

Ми стартуємо у проекті "Іграшкова країна"!



Після написання творів "Моя улюблена іграшка" намалювався ось такий колективний віршик:
Так, ми, звісно, школярі -
але ще такі малі!
Кажуть нам: "Мерщій навчатись!"
А на вушко: "Гратись, гратись!"-
голос все якийсь лунає...
Нишком іграшку свою
я до рук хутчіш беру:
розкажу про справи в школі,
як писали з мови твори.
Тема - супер! Просто клас!
Тема "Іграшки" у нас!
Настя пише про зайчатко,
що подарував їй татко.
У Діани є дружок-
біле ведмежа Пушок.
У Віталика думки
про крилаті літаки.
А Богдан наш свищик має -
Візьме коника, заграє.
І мелодія дзвінка
в серці кожного луна.
Кожен мав про що писати-
що ж тут думати -гадати?
Я ж про тебе не забув,
теж пером своїм махнув:
і про те,як ми мандруєм,
як усіх від зла рятуєм.
Як піратів покарали,
як із шторму виринали...
Може б, ще щось написав -
аж тут дзвоник пролунав...
Та ти вітрила, друже мій,
не опускай, у мене вір!
Ми помандруємо удвох
До нових звершень, перемог!

2 коментарі:

  1. Прекрасні рядочки! Невже ви самі складали цей віршик?

    ВідповістиВидалити
  2. Спочатку вірш прийщов до мене, ну а дітки допомогли - рими відшукали.Як кажуть, гуртом і робота краще йде.

    ВідповістиВидалити