вівторок, 24 квітня 2012 р.

Візьму перо і спробую...

Учні думали, гадали,
 рими вправно будували.
Хто не вірить - поспішайте
Вірші наші почитайте!
Після опрацювання чудового вірша Анатолія Костецького "Дивна звичка" просто соромно не спробувати свої сили у складанні рими.
От і моя дітвора написала, як могла:
Щоб і зміст і рими були побратими!
Заєць Богдана 
           Проспали
Ввечері ми довго грали,
Зранку трішки ми проспали.
Одягнулися, умились-
та у школу все ж спізнились!
Герасименко Віталій
Футбол - моя улюблена гра.
Закінчу уроки і крикну:"Ура!"
На вулицю чимдуж біжу,
Чудову гру всім покажу.
Мою команду звати "Шахтар",
бо я тримаю сильний удар!
Мельниченко Богдан
Жили в лісі зайці два
Вихваляки обидва.
З вовком грали, загравались,
Тріску кущиків боялись.
В лісі зайчики стрибали
Про вовків позабували.
А як тріснув в хащах кущ
Бігли зайчики чимдуж.
За пеньочки заховались,
Тільки вушка показались.
Очі в сірих так блищать,
Ніби вогники горять.
Бачать, тиша!
Ну, гайда!
Доганяй мене, братва!
Фурсенко Діана
           Життя прекрасне
Вийшло сонце із - за хмари,
Все навколо посміхнулось,
І змінились усі барви,
Негаразди вмить забулись.
Стало чути спів пташиний,
Розправля берізка віти,
Музика десь вітру лине
І радіють цьому діти.
Шишов Саша
Раз, два, три, чотири, п*ять
Треба вранці вже вставать.
Зубки чистить, умиватися
Та й до школи одягатися.
Нечепоренко Дмитро
Як чудово, друзі, жити
Бо життя - це диво.
Якщо хочеш мати щастя - 
То живи правдиво!
Фареник Дарина
Зимонька - зима
Мороз малює на вікні
Чудові візерунки.
Сміються лагідно мені
Дерева білі та пухкі.
Люблю цю зимоньку - зиму
За її вроду чарівну!
Буханцов Назар
Люблю весну!
Люблю весну! Вона чудова
І різнокольорова!
Люблю веселку в небі світлім
і дощик, крапельки якого
З неба падають чудово!
Люблю струмочок дзвінкоголосий
І щебет радісних пташок.
Люблю весну зеленокосу,
Яка зігріє всіх теплом!

Далі буде...

Опановуємо техніку квілінг


Для ознайомлення

Бумагокручення (також квіллінг англ. Quilling - від слова quill (пташине перо)) - мистецтво виготовлення плоских або об'ємних композицій із скручених в спіральки, довгих і вузьких, смужок паперу. З таких паперових спіралей створюють квіти та візерунки, які потім використовують зазвичай для прикраси листівок, альбомів, подарункових упаковок, рамок для фотографій та ін. 

Вважається, що мистецтво виникло в середньовічній Європі (за іншими відомостями на Близькому Сході і в Стародавньому Єгипті), де монахині створювали медальйони, обрамлення для ікон та обкладинки для книжок, закручуючи на кінчик пташиного пера паперові смужки з позолоченими краями. Зблизька ці мініатюрні паперові шедеври створювали повну ілюзію того, що вони виготовлені з тоненьких золотих смужок (особливо часто такий спосіб обрамлення використовувався в бідних церквах).

У 15 столітті квіллінг вважався мистецтвом, в 19 – це стало  дорогою розвагою для придворних дам (і чи не єдиним способом рукоділля), так як папір, особливо кольоровий і високої якості, був дуже дорогим матеріалом. На жаль, папір недовговічний матеріал і мало що збереглося від середньовічних шедеврів. 

Більшу частину 20 століття він був забутим. І тільки в кінці минулого століття квіллінг відвойовує собі заслужене визнання, перетворюючись на повноцінне мистецтво. 

В Англії принцеса Єлизавета серйозно захоплювалася мистецтвом квіллінгу, і багато її творів зберігаються в музеї Вікторії й Альберта в Лондоні. В наші дні техніка крученого паперу широко відома в країнах Західної Європи, особливо в Англії та Німеччині. Але, найпопулярнішим це мистецтво стало тоді, коли воно «переїхало» на Схід. Багаті традиції витонченої графіки та пластики, виготовлення паперу та роботи з ним дали квілінгу пластики нове життя.

В Південній Кореї існує ціла Асоціація любителів паперової пластики, що об'єднує послідовників найрізноманітніших напрямків паперової творчості. Слід зауважити, що корейська школа квілінгу дещо відмінна від європейської. Європейські роботи, як правило, складаються з невеликої кількості деталей, вони лаконічні, нагадують мозаїку, прикрашають листівки та рамочки. А східні майстри створюють твори, що нагадують вироби ювелірного мистецтва, де навіть найтонше об'ємне "мереживо" сплітається із тисячі дрібних деталей.

У Європі для скручування смужок використовують пластмасовий або металевий стрижень з прорізом на кінці. Дехто сам виготовляє подібний інструмент, наприклад, зі стрижня для кулькової ручки. Правда в цьому випадку деталь виходить  із занадто великим і нерівним отвором в центрі, хоча дітям, для навчання, можна запропонувати і такий варіант. Майстри східної школи вважають за краще виконувати закручування за допомогою тонкого шила. Щось подібне можна змайструвати самому -  з товстої голки і пробки. Діти також можуть накручувати папір на зубочистку.Існують лінійки з отворами різного діаметра, що дозволяють створювати елементи точно заданого розміру. 

Також, при виготовленні твору, використовуюєься пінцет (для точного закріплення деталей на основі), ножиці, клей ПВА (або будь-який інший достатньо густий клей), зазвичай береться пляшечка з невеликим отвором, щоб було легше контролювати кількість клею.Папір використовується особливої щільності. Вага, як правило,  вказується на упаковках паперу і має мати не більше шістдесяти грамів на квадратний метр, інакше не буде скручуватись і тримати форму. 

Набори готових нарізаних смужок паперу можна купити в спеціалізованих магазинах. Якщо ж такої можливості немає, то можна нарізати смужки самостійно: ширина смужок для квіллінга зазвичай складає 1-9 міліметрів, довжина 30 або 60 сантиметрів. Спеціальні смужки для квіллінгу можуть бути найрізноманітніших кольорів і відтінків: блискучі, перламутрові, які поступово змінюються по довжині кольором, з подвійним тонуванням (одна сторона світліша, за іншу).

А також, квілінг має ще й позитивний терапевтичний та заспокійливий вплив на людину. Адже в процесі створення зображення залучається не лише дрібна моторика рук, а й розвиваються пальці, загострюється чуття.Тож робимо висновки, що квілінг - це не лише простий вид рукоділля, який потребує мінімум затрат, а й найкращий спосіб приємно вразити дорогу Вам людину! Крутіть на здоровя! :)

Ось так ми почали творити




















Жменька сміху - всім на втіху!

Як в душі в вас поселився
Зайчик сонячний іскристий,
То навколо враз розлився
Сміх дзвінкий, веселий, чистий.
І тоді усім чудово,
Радість настрій піднімає.
На душі в людей святково.
Сміх завжди допомагає.
        Нещодавно у школі відбулося свято гумору та жартів "Жменька сміху - всім на втіху. Участь у конкурсі прийняв і учень нашого класу - Дідик Сергій, який отримав 
І місце.
           Вітаємо тебе, Сергію, з перемогою!


неділю, 1 квітня 2012 р.

Зерна доброти

Фурсенко Діана та Фареник Дарина взяли участь
у І етапі обласного поетичного конкурсу
"Зерна доброти".
Своїми поетичними рядками юні поети висловлювали найщиріші почуття любові, гордості та шанобливого ставлення до рідного краю, своїх батьків.
Успіхів вам, дівчатка, і творчого натхнення!